İmplantı Hakkında

İmplant Nedir?

İmplant, kaybedilen veya eksilen dişlerin yerine çene kemiğine yerleştirilen bir yapay diş köküdür. Polikliniğimizde lokal anestezi altında hastanın çene kemiği kalınlığı ve yüksekliğinin implant ölçülerine uygun çene kemiği içinde hazırlanan yuvalara yerli ve yabancı çeşitli firmalar tarafından üretilen implant vidası 5-6 dakika gibi çok kısa sürede yerleştirilmektedir. Kemik dokusunun yetersiz olduğu durumlarda ise, cerrahi bölgeye kemik greftlerinin yerleştirilmesi gibi ek cerrahi işlemler uygulanmaktadır.

Vidanın yerleştirilmesinin ardından hastanın sağlık durumu ve yaşına bağlı olarak 2-3 ay süren iyileşme sürecinin ardından koruyucu vida çıkartılır ve implantın üzerine doğal diş formundaki üst protez yapının ölçüleri alınıp protez yerleştirilir.

İmplant ile ilgili sürekli yapılan araştırma ve geliştirme çalışmaları günümüzde implantların başarısını üst seviyelere taşımıştır. İmplanta kazandırılan yüzey özellikleri sayesinde doku dostu bir materyal olan titanyumun çene kemiği ile uyum sağlamakta çok başarılı sonuçlar elde edilmeye başlamıştır.

İmplant İçin Randevu Alın
eskişehir diş hekimi implant

Neden İmplant?

Diş İmplantı İle,

* Kaybedilen dişlerin yerine birebir çiğneme fonksiyonu sağlar.
* Diğer uygulamalara göre daha uzun ömürlü, hijyenik ve sağlıklıdır.
* Sağlam dişlerin kesilmesi gerekmez.
* Ağız içindeki boş diş alanlarını doldurduğu için şekil bozukluklarını ve kaymaları engeller.
* Minimum doku kaybı ile daha estetik bir gülüş sağlar.
* Tam dişsiz hastaların total protezleri (Takıp-çıkarılan damak) yerine sabit dişlere sahip olmasını sağlar.
neden implant

Randevu ve Sorularınız İçin Hemen Arayın!

Diş İmplantı Nasıl Yapılır?

Diş implantları çene cerrahları tarafından titanyum malzemeden özel olarak hazırlanmış vidaların dişin eksik olduğu çene kemiğinin içine yerleştirilmesi işlemidir.

Diş implant tedavi süresi ne kadardır?

Diş implantları hastada yara iyileşme süresine göre değişiklik göstermektedir.

Diş implant tedavisi ağrılı mıdır?

Diş implant tedavisinde 1 titanyum vidanın çeneye yerleştirmesi 5 ya da 6 dakikadır. Operasyon sonrası hastaya verilen ağrı kesici ajanlar sayesinde çoğu hastamız hiç ağrı yaşamadığını dile getirmiştir.

Diş implantı herkese yapılabilir mi?

Diş implantı kemik yapısına bağlı olduğundan yeterince kemiği olan hasta diş implantı yaptırabilmektedir.

Diş implantının ömrü ne kadardır?

Diş implantlarının hastanın kullanımına bağlı olarak değişebilmekte 40 yıla yakın yapılan implantı kullanan hastaların olduğu bilinmektedir. İmplantların ömrünü etkileyen kötü ağız bakımı, diş eti enfeksiyonu, sigara kullanımı, alkol tüketimi gibi bazı hususlar vardır.

İmplant hakkında merak ettikleriniz ile ilgili dilerseniz telefon ile iletişime geçebilir, ya da aşağıdaki form üzerinden sorunuzu bize ulaştırabilirsiniz.